دستمزد و قیمت لوله بازکنی آچاگ تقریبا نصف قیمت اتحادیه

Rate this post

اتحادیه ای تحت عنوان اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه وجود ندارد و این خدمات زیر نظر اتحادیه آهنگران نظارت می شود. 

قیمت های آچاگ نزدیک به نصف قیمت اتحادیه است. 

دلیل آن این است که ما می خواهیم مشتری دائم جذب کنیم. حتما درباره بازاریابی ویروسی شنیده اید.

در این بازاریابی ، یک مشتری را راضی می کنند و آن یک مشتری ، یک مشتری دیگر به شرکت معرفی خواهد کرد.مانند ویروسی که با تقسیم به دو شدن ، تکثیر پیدا می کند مشتریان ما هم زیاد می شوند چون قیمت ما شفاف است.

متاسفانه کلاهبرداری در این صنف زیاد شده به این صورت که قیمت لوله بازکنی را بسیار کم ( مثلا 30 هزار تومان ) اعلام می کنند و وقتی کار را انجام دادند می گویند که منظور ما متری سی هزار تومان بوده . همانطور که می دانید ، لوله بازکنی با فنر انجام می شود و هر چند متر فنر که استفاده کنند ضرب در سی هزار کرده و از شما دریافت خواهند کرد ولی قیمت خدمات ما ثابت و مشخص است و اگر بنا بر سختی کار و … هزینه بیشتری نیاز باشد ( که در محل تشخیص داده می شود ) قبل از انجام کار ، قیمت را با شما هماهنگ خواهیم کرد تا در صورت عدم رضایت ، مجبور نشوید پرداخت کنید.

درباره نویسنده

گروه فنی تعمیرات تاسیسات ما با به‌ کارگیری تکنسین های حرفه ای و سرویس کاران با تجربه ، افتخار دارد بیش از ۱۵ سال در کنار شما همشهریان تهرانی باشد و هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران است. در صورتی که مشکلی برای تاسیسات ساختمان شما بوجود آمده با ما در میان بگذارید تا ضمن ارائه مشاوره مشکل شما را نیز حل کنیم

لطفا برای ما بنویسید به دنبال چه می گردید ( یا سوال و نظر). پاسخ شما حتما به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد.